flag-box flag-box

Zákaznická podpora

Oddělení zákaznické podpory se stará, aby měli všichni naši zákazníci možnost naplno využít výhod našeho softwaru. V jeho ceně jsou zahrnuty konzultace, podpora horké linky a školení, která probíhají buď v našem školícím středisku, nebo přímo u zákazníků.

Vzdálená podpora

Pokud budete potřebovat vzdáleně pomoci s naším softwarem,
stáhněte si tento program.
tw

Po nainstalování nám pošlete email o Vašem problému spolu s ID a heslem, které Vám Teamviewer vygeneruje. My se k Vám připojíme a problém vyřešíme.

Pro sjednání školení nebo v případě jakéhokoliv dotazu kontaktujte naše oddělení zákaznické podpory

v Česku:

HOT-LINE (8:00–16:30 SEČ)

Tel.:(+420) 225 301 444
E-mail: hotline@lerach.cz
Skype:lerach_hotline

Technici:

David Štromajer
Roman Holub

 

na Slovensku:

HOT-LINE (9:00–17:30 SEČ)

Tel.:(+421) 254 435 539
E-mail: softver@median.sk

Technici:

Viktor Porth
Ondrej Kvinta